Vysněný knižní koutek a soutěž

25.3.17


Začátkem měsíce března jsem byla oslovena nabídkou vyhledávacího portálu nábytku Favi.cz, jak by měl podle mých představ vypadat můj vysněný čtecí koutek. Vzhledem k tomu, že doma nemám žádný vyhraněný prostor pro čtení, ráda jsem se na chvilku zasnila...

Mým úkolem bylo ze stránek Favi.cz vybrat nábytek a vytvořit koláž čtecího koutku. Já si ale s tímto zadáním chtěla více pohrát a proto jsem se rozhodla využít pomoci photoshopu. S programem umím zatím několik funkcí, takže výsledek není jako od profíka, ale vybrat nábytek trvalo déle. A to z důvodu, že zajímavých kousků tam bylo hned několik a teď se rozhodněte, který vybrat...
 
Když to tak shrnu, věci, bez kterých bych se v čtecím koutku neobešla, by byla zajisté knihovna, pohodlné a pěkné křeslo, odkládací stolík, koberec pod nohy, lampička, nějaký zajímavý obraz a rozhodně by neměly chybět květiny. Ať už v květináči nebo ty řezané. 
 
 
Přemýšleli jste vy nad takovým koutkem, pokud žádný nemáte? Jak by měl vypadat podle vás? A tak mě napadá, proč si rovnou neudělat SOUTĚŽ... Brzy budu mít narozeniny, tak budu rozdávat já vám. Jestli se chcete do soutěže zapojit, pošlete mi návrh takového koutku z photoshopu nebo vytvořte koláž za použití produktů právě ze stránek Favi.cz. A ten, který mě nejvíce zaujme, získá 2x poukázku v hodnotě 200 Kč na nákup na Martinus.cz
 
 
Své výtvory můžete posílat do 1.4.2017 do 23.59 hodin na e-mailovou adresu lucie.hluskova@seznam.cz. Do předmětu zprávy mi napište "Soutěž - můj vysněný knižní koutek". Můžete posílat klidně více výtvorů, čímž si zvýšíte šanci na výhru. Jen vás poprosím, abyste své návrhy pojmenovali vaším jménem.
 
Přeji hodně štěstí.  
Vaše Lucie
 
https://favi.cz/

Mohlo by se vám líbit

0 komentářů

Používá technologii služby Blogger.

Autorská práva

Obrázky a anotace ke knihám pocházejí ze serveru bux.cz, databazeknih.cz, nebo goodreads.cz. V případě, že u fotografií není uveden zdroj, jsou mojí vlastní tvorbou. Všechny recenze a ostatní příspěvky zveřejněné na blogu jsou taktéž mojí tvorbou, proto je, prosím, bez mého souhlasu nekopírujte.

Archiv blogu